Jul 24, 2009

Getting Started


אז ברגע של טירוף רגעי, שאולי אני אצטער עליו בהמשך, החלטתי לפתוח לי פינה קטנה בתוך עולם הסייבר-ספייס האינסופי הזה. טוב, אז ברירת המחדל היא (איך לא?) Google. ות'כלס, BlogSpot נשמע די מגניב, לא?

הצעד הראשון היה למצוא username חביב שעדין לא תפוס, אז אחרי ניסיונות לא מעטים (כמובן, איך לא? הרי הכל כבר תפוס) התבייתתי לי על אחד פנוי, בתקווה שאני אמשיך לחבב אותו גם בהמשך הדרך :-)

טוב, אז חשבון ב Google יש (אפשר לסמן V ראשון).

השלב הבא - להגיע ל BlogSpot, אחרי מסכת הגדרות קלה, שהשתדלתי לעבור כמה שיותר מהר כדי להגיע כבר לפואנטה שלשמה התכנסנו (טוב בסדר בסדר, התכנסתי) פה היום, הרי כתוב שאפשר לשנות הגדרות גם בהמשך, אז יאללה נסמן משהו ונמשיך. אישורים הגדרות עוד מסך ועוד מסך, והינה הגענו ל TextEditor המיוחל! יש!

אבל אוי, רגע, מה זה הפונט הזה? ולמה יש כל כך מעט אפשרויות להחליף? אין דברים יותר מגניבים? או שיש? איך מגיעים אליהם?! טוב, לא משנה, קודם נתחיל לכתוב, אח"כ נראה, נחליף, נשנה, נבין מי נגד מי ולמה.


אז קודם כל ולפני הכל:


טוב, נראה לי שמספיק להפעם, הגיע הזמן לנסות להעלות את מה שיצא פה ולראות איך זה נראה.

ותודה שטסתם
GlamSparks


.

No comments:

Post a Comment