Jul 27, 2009

Minerals







לפני שנים ספורות הטרנד המינרלי החל. בארץ כמו תמיד, קצת יותר באיחור, קצת יותר בשקט, קצת (הרבה) פחות מוצרים. אבל הוא פה, אין ספק. החל בחברות שצריך להתאמץ כדי למצוא אותן דרך משווקים ספציפיים (קוסמטיקאיות) כמו ID Bare Mineral שהספיקו בינתיים גם לרדת מהארץ וג'יין ארדל, דרך מוצרי המדף בסופרפארם של החברות הגדולות כמו לוריאל ורבלון, ועד למובילת הקולקציות – מאק, שהצטרפה למשחק המינרלי, טיפה באיחור אבל בהחלט שם.
בהתחלה, נשמעו על ידי מאפרים בכירים, ואף יצרני איפור (שכמובן לא החזיקו בליין מינרלי) שזהו לגמרי טרנד, שכל מטרתו, בעזרת הרבה יחסי ציבור טובים, היא פשוט לגרום לנו לפתוח את הארנק ולהוסיף מוצרים חדשים לתיק האיפור שלנו.
אבל, חלפו מספר שנים, שזה לא הרבה זמן, אבל כן הרבה זמן, ונראה שה"טרנד" המינרלי פה להשאר. לפחות לבינתיים. ותעיד על כך קולקציית ה Color Craft של MAC, שהיתה עמוסה לעייפה במוצרים מינרליים החל ממוצרי פנים – ה Mineralized Skin Finish המפורסמים שלהם, סמקים, וכלה באוסף מכובד של צלליות מינרליות. כל זאת כמובן בנוסף לליין הקבוע שלהם, המכיל מייקאפים מינרליים נוזליים ואבקתיים, פודרות וסמקים.


מספר טיפים לשימוש במייקאפ מינרלי:
מייקאפ מינרלי אבקתי נותן כיסוי קל לבינוני בד"כ ועם גימור מעט מבריק. לכן, יש לתאם ציפיות מראש למראה הרצוי.
מעט חומר יעשה את העבודה. יש לקחת מעט חומר בהתחלה, ולעבד אותו אל העור בעזרת מברשת ולאט לאט לבנות את הכיסוי. העמסה של הרבה חומר תיצור מראה פשוט רע.
להגדלת כושר הכיסוי, ניתן להרטיב מעט(!) את המברשת או הפנים בעזרת Thermal Water / MAC's Fix / טיפת קרם לחות. וכמובן שיש סוגים שונים של מייקאפים עם כיסוי טוב יותר מאחרים.
להנחת המייקאפ, נוח להשתמש במברשת קבוקי צפופה. המלצה: Long Handled Kabuki by Everyday Minerals.
דרך טוב לאסוף את החומר אל המברשת ולהניח אותו על הפנים היא בתנועות סיבוביות.אם בסיום האיפור יש תחושה קצת יבשה, ניתן להשפיץ מעט Thermal Water / Fix+ מעל האיפור.

נהיה קצת ארוך,
אז נתראה בקרוב :-)



התמונות מתוך:

No comments:

Post a Comment